torstai 24. huhtikuuta 2014

Päivän siipaleita 3/5

Tänään kävin asuntonäytössä. Näyttö oli toinen, jossa oon käyny tänä keväänä. Talsin sen jälkeen lähiprismaan ostaan ruokaa. Kummasti eksyin tilpehööriosastolle, jossa mua oli vastassa tämmönen.



Lollahdin. Ja sit aloin kytätä puhelinta, että millon saan viestin, että saan sen kämpän :D Viestiä ei kuitenkaan kuulunu, joten jäämme jännityksellä oottaan, että onko mulla saumaa siihen. Sit tarvitaan toinen merkki siihen, että otanko sen, vai jatkanko riskillä kattomista.

Valoo ja varjoo Kannelmäessä.


Tässä on mun osuuteni solun kuiva-ainekaapista. Huomaako, että kävin vähän kaupassa? Ja yhden hyllyn täyttää melken kokonaan teet. Ohobs.


Huomenna on mielenkiintonen päivä, lähen Jyväskylään ekaa kertaa kimppakyydillä. En olis kyllä vuosi sitten uskonu, että ennen valmistumistani asun Helsingissä kahden ranskalaisen kämppiksen kanssa, oon saanu ainakin kesätöitä ja lähden tuntemattoman ihmisen kimppakyydillä Jyväskylään viikonlopuks. Ja paljon muuta. Moi selkäranka ja itsevarmuus. Long time no see.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti